Kindcentrum De Stern staat voor natuurlijk onderwijs waarin kinderen van en met elkaar leren. Binnen het Kindcentrum werken school en kinderopvang nauw samen. Zowel leerkrachten als pedagogisch medewerkers zijn zich bewust van hun voorbeeldfunctie en geven kinderen alle ruimte hun talenten te ontwikkelen. De natuur en het ritme van de seizoenen nemen daarbij een belangrijke plaats in. En zowel op school als op de kinderopvang zijn cognitieve vaardigheden net zo belangrijk als sociale intelligentie en creativiteit.

KindeRdam verzorgt op IKC De Stern de buitenschoolse opvang. De peuteropvang is vanaf september 2020 open. Wil je meer informatie of inschrijven voor de peuteropvang? Neem dan contact op met onze afdeling Klantadvies, (010) 44 300 36, of klik hier.